סקר SalesForce

סקר SalesForce במסגרת פעילות CRM SalesForce

SalesForce מהווה כיום פלפורמה סופר גמישה חכמה ויעילה לניהול מערכי קשרי לקוחות של חברות ארגונים קטנים וגדולים, החל מחברות ענק , בנקים מוסדות פיננסיים , חברות תקשורת  וכלה בחברה קטנה בעלת מספר קטן של עובדים.

כל חברה קטנה כגדולה יכולה וצריכה לעשות שימוש לניהול קשרי הלקוחות של החברה על גבי מערכת ניהול משימות וניהול לקוחות במסגרת מערכת CRM אשר תדע לקלוט את הפעילות החל משלב איתור ומכירה ללקוח חדש , ניהול הלקוח והזמנות שוטפות, טיפול בתקלות וקריאות שירות ועד מעקב ודוחות ביצועים של כל יחידה ויחידה בארגון על מנת לקבל תמונה מצב תקינה עדכנית אמיתית ומשקפת מציאות.

היום eSurvey ו SalesForce  מאפשרות לכם להנות מחיבור והתממשקות של התוכנות לצורך ביצוע סקר SalesForce יחד עם משובים וסקרים שוטפים ללקוחות בכל תהליכי הסקירה של הארגון את הפעילות השוטפת שלו.

היות ו SalesForce הינה מערכת פתוחה המאפשרת לבצע מגוון עצום של שינויים התאמות וקישוריות לממשקים ותוכנות עזר הגמישות בה היא מירבית ובכך כוחה. על ידי חיבור תהליכי ניהול ובקרת לקוח תוכלו לשלב סקרים ומשובים בהתאם לבקרות שונות הנדרשות מהארגון, בין אם מדובר במבחני עובדים חדשים וכלה בסקרי שביעות רצון לאחר קבלת שירות על ידי הלקוח או רכישה בנקודת מכירה כל האפשרויות עומדות פתוחות בפניכם כיום לממש את הפוטנציאל של הארגון בעידן התחרותי.


סקר SalesForce

מעוניינים לחבר בין SalesForce סקר שביעות רצון ? השאירו פרטים ונחזור בהקדם