סקר שביעות רצון משלוח

 

שוק התיירות בארץ הינו אחד המגזרים אשר צומחים באופן מתמיד, השוק הינו מורכב ממגוון שחקנים
עיקריים בתחום המוסדי ובתחום הפרטי והעיקריים בהם הם רשתות המלונות הגדולים וכמובן
אתרי B&B אשר מספקים ממשק המחבר בין הלקוח לבין הדירה/חדר אירוח.

המכנה המשותף לכולם הם כמובן האורחים.
אופי השירותים אותם מספקים המלונות ואתרי התיירות השונים בתחום הB&B מאוד דומה וכולל
בבסיסו את שירותי האירוח וברוב המקרים גם שירותי הסעדה בצורה זו או אחרת.

על מנת לעמוד בתחרות, על מנת לוודא כי רמת השירותים של המארחים באתרים עצמם עומדת בסטנדרט
גבוהה אשר ישאיר את הלקוח ברמת מוטיבציה גבוהה לחזור ולהתארח שנית מומלץ לוודא כי ישנו
תהליך סקירה סדור מתמשך לאורח כל השנה על מנת לאמוד את הפרמטרים המרכיבים את השירות
אותו מקבל הלקוח או האורח של המלון.

לצורך כך eSurvey מציעה לכם להנות ממשק הפצת סקרי שביעות רצון מלון ומשוב שביעות רצון
במגוון דרכים ובעזרת כלים חכמים על מנת להפיק את המקסימום במינימום מאמץ
באינטרנט, באמצעות אימיילים , באמצעות SMS, באמצעות מסכי מגע ועוד.

על ידי שימוש במערכת הסקרים eSurvey תוכלו להפיץ משובים במגוון ערוצי הפצה :
*  אינטרנטיים
* הפצת מסרונים SMS
* הפצה במיילים
* הצבת QR בנקודות השירות השונות
* משובי טאבלטים 
 
כל אלו ועוד יעזרו לספק שירותי התיירות לקבל את המידע הדרוש לבצע תהליכי בקרת איכות ושירות 
על מנת לזהות נקודות תורפה ונקודות חוזקה לשימור בשרשרת האירוח מול הלקוח.
חשוב לזכור כי חברות גדולות וארגונים גדולים במיוחד הם רוויי נקודות ממשק חברה לקוח,
ועליהם להיות ערים לכל אותן נקודות תורפה ולעשות את המיטב על מנת לאתר ולשפר את
נקודות החולשה הללו באמצעות אותם משובים.

שימוש תדיר במשוב סקר שביעות רצון מלון יכול לספק לארגון את הכלים להתמודד עם
שרשרת התהליכים אליהם חשוף הלקוח ולגלות כשלים במידה ואלו קיימים.

ניסיון עבר של לקוחות יכול בהכרח להצביע על כשלים ורצונות של לקוחות ובכך יכול לשפר את 
האופן בו החברה מטפלת בנושאים אלו. שימוש במשוב יכול לקדם את יכולת איסוף הנתונים 
של הארגון על ידי בקשה לשיתוף פעולה מצד הלקוחות של החברה במילוי שאלון.

שאלונים אלו הוכיחו כי במרוצת הזמן הצליחו הארגונים לשפר את רמת השירות ושיפור הקשר בין המלון
לבין הלקוח במיוחד במציאות עסקית בה רמת התחרות גוברת ורמת הריווחיות חייבת להראות
שיפור עקבי בפרוס השנים.  

 
 
סקר שביעות רצון משלוח