סקר שביעות רצון לקוחות לארגונים

סקר שביעות רצון לקוחות לארגונים גדולים בנקים סלולר ועוד

בין נותני השירות הגדולים במדינה כיום הינם ארגונים גדולים כמו בנקים חברות ביטוח חברות
סלולר חברות בעלות צבר לקוחות הנאמד בעשרות ומאות אלפים.

יחד עם מגוון רחב של לקוחות בעלי אוריינטציה טכנולוגית גבוהה יותר או גבוהה פחות מגוון השירותים
מהם נהנים הלקוחות הינם רבים מגוונים ובעלי ממשקים שונים. החל מחיבור אינטרנטי לחשבון
האישי לבין עמדות תפעול עצמאיות אשר מספקות מגוון רחב של שירותים לללקוח בעזרת אווטומציה
מלאה או על ידי שירות אנושי בסניפים במוקדים הטלפונים, במרכזי השירות ועוד.

על מנת למשב תהליכים מגוונים אלו, על אותן פירמות בנקאיות לנסות ולשלב בצורה פשוטה
חכמה יעילה ומועילה לארגון עצמו בעיקר משובים אשר יבצעו בקרה באמצעות לקוחות הארגון
אשר יוצרים קשר עם הארגון על בסיס שוטף.

כל נקודת זמן ונקודת שירות מביאה עימה את השירות הייחודי לאותה נקודה וכל נקודה כזו
יש לדגום בצורה חכמה יעילה וקצרה ככל הניתן על מנת להפיק את מקסימום המידע
במינימום זמן, כלומר על המשוב להיות יעיל, מהיר וזמין ללקוח לענות עליו בכל רגע שייבחר.

לצורך כך eSurvey מציעה לכם היום להנות ממשק הפצת סקרי שביעות רצון ומשוב שביעות רצון
בנקים במגוון דרכים ובעזרת כלים חכמים על מנת להפיק את המקסימום במינימום מאמץ
באינטרנט, באמצעות אימיילים , באמצעות SMS, באמצעות מחשבי מגע ועוד.

על ידי שימוש במערכת הסקרים eSurvey תוכלו להפיץ משובים במגוון ערוצי הפצה :
*  אינטרנטיים
* הפצת מסרונים SMS
* הפצה במיילים
* הצבת QR בנקודות השירות השונות
* משובי טאבלטים 
 

כל אלו ועוד יעזרו לפירמה לקבל את המידע הדרוש לבצע הליכי בקרת איכות השירות 
על מנת לזהות נקודות תורפה ונקודות חוזקה לשימור בשרשרת התפעולית על מול הלקוח,
חשוב לזכור כי חברות גדולות וארגונים גדולים במיוחד הם רוויי נקודות ממשק חברה לקוח,
ועליהם להיות ערים לכל אותן נקודות תורפה ולעשות את המיטב על מנת לאתר ולשפר את
נקודות החולשה הללו באמצעות אותם משובים.

שימוש תדיר במשוב סקר שביעות רצון לקוחות לארגונים יכול לספק לארגון את הכלים להתמודד עם
שרשרת התהליכים אליהם חשוף הלקוח ולגלות כשלים במידה ואלו קיימים.

ניסיון עבר של לקוחות יכול בהכרח להצביע על כשלים ורצונות של לקוחות ובכך יכול לשפר את 
האופן בו החברה מטפלת בנושאים אלו.שימוש במשוב יכול לקדם את יכולת איסוף הנתונים 
של הארגון על ידי בקשה לשיתוף פעולה מצד הלקוחות של החברה במילוי שאלון.

שאלונים אלו הוכיחו כי במרוצת הזמן הצליחו לשפר את רמת השירות ושיפור הקשר בין הארגון
לבין הלקוח במיוחד במציאות עסקית בה רמת התחרות גוברת ורמת הריווחיות חייבת להראות
שיפור עקבי בפרוס השנים.
 
 
 
סקר שביעות רצון לקוחות לארגונים