דוגמא סקר חווית לקוח eSurvey

פתרון לבנייה הפצה איסוף וניתוח סקר חווית לקוח

דוגמא סקר חווית לקוח
eSurvey מציגה את תוכנת סקרים הטובה בארץ. פתרון ארגוני פשוט יחד עם זאת חכם להפליא לביצוע בנייה, הפצה, איסוף וניתוח מגוון רחב של שימושים סקרים מבחנים שאלונים משובים ועוד.

כחלק מהמאמצים שלנו לספק פתרון מקיף להקמה הפצה איסוף וניתוח המידע eSurvey פיתחה ממשק ניהול מידע - דשבורד לניהול המידע אשר נאסף באמצעות תוכנת הסקרים eSurvey, באמצעות ממשק הניהולהמרכזי מאפשר לארגון להקים מערך דוחות מותאם אישית לכל מחלקה חטיבה מנהל או אחראי בחברה המציג את הנתונים הנאספים בצורה פשוטה בהירה וחכמה.

חווית הלקוח מהווה היום גורם מכריע בכל פעילות של הלקוח מול הארגון.
חווית הלקוח נחלקת לשניים, הלקוח הפנימי והלקוח החיצוני, בעולם התחרותי בו פועלות פירמות כיום על הארגון להיות אטקרטיבי גם לעובדים שלו וגם ללקוחות שלו, הן ברמת המוצרים והשירות והן ברמת החוויה והערך המוסף אותו הוא מקנה לכל אחד מלקוחות הארגון.

לכן סקר חווית לקוח הינו גורם מאוד מרכזי משפיע ומהותי בעבודה השוטפת של הארגון מול לקוחותיו. יחד עם זאת מדובר במספרים שלפעמים הם מדהימים בנפחי העבודה שלהם ומצריכים מהארגון להערך לצורך הכנת התשתית לביצוע הסקרים והמשובים הללו וכמובן לאחר מכן לבצע את עבודות הניתוח שלהם.

מאפייני דשבורד סקרים :
   - ניהול הרשאות למשתמשי הארגון
   - דוחות מותאמים אישית
   - גמישות מקסימלית בבניית דוחות על סמך נתוני סקרים שוטפים
   - התאמת גרפים ותצורת תצוגה מותאמות אישית
   - מודלים סטטיסטיים למדידת רמת שירות מובנים

תוכנת הסקרים מכילה מגוון רחב של שימושים כדוגמאת מגוון רחב של סוגי שאלות עם יכולות עיצוב עצמאיות של המשתמשים המנהלים את הסקרים, מנגנונים חכמים לביצוע שאלונים מורכבים מותאמים לאולוסייות היעד הרלוונטיות לסקר הכוללים הקפצות, שאלות מגוונות ועוד.